כיצד חברות ועסקים נמנעים מקניבליזציה?
מדובר בסכנה שיווקית ואסטרטגית גדולה מאד. תוצאה שלילית של השקה או הרחבה לקו מוצרים קיים,
אנו כאן כדי לתת לכם כלים ומושגי יסוד בכל מה שקשור לעולם המושגים השולטים בעולמות האסטרטגיה והשיווק ברחבי הרשת. מושגים שיווקיים המתאימים לעולם בניית האתרים וחנויות למסחר און ליין ברשת האינטרנט. כיום המאבק על תשומת ליבו של הגולש הולכת ונעשית קשה במיוחד. התחרות הולכת וגוברת. חברות נלחמות על כל לקוח ולקוח בכל מקום ובכל ערוץ. הלקוחות הפכו למתוחכמים ולחסרי סבלנות וזמן. לכן יש חשיבות רבה לבניית אסטרטגיה שיווקית ועסקית למערכות המכירה הישירות ברשת האינטרנט. דאגתי לרכז בעבורכם את מושגי יסוד החשובים ביותר להבנה של עולמות האסטרטגיה והשיווק ברחבי הרשת וברשתות החברתיות.
מדובר בסכנה שיווקית ואסטרטגית גדולה מאד. תוצאה שלילית של השקה או הרחבה לקו מוצרים קיים,
ההסבר המילולי הוא – מערכה. מדובר בסדרת פעולות שיווקיות בזמן מוגדר, שנועדה למטרה עסקית מסוימת.
פיתוח עסקי מהווה ענף משנה בתוך עולם התוכן של המושג – שיווק. פיתוח עסקי מוגדר
זהו תהליך מובנה שאנו מובילים בתהליכי הייעוץ הארגוני – פיתוח עסקי ועדכון אסטרטגיות בשלבים של
תחום זה הינו חשוב ביותר ביכולת להתאים מוצר לשוק. אסטרטגיה לפילוח קהלי המטרה על פי
הכוונה לחשיבה לא קונבנציונאלית – חשיבה יצירתית ,"חשיבה מחוץ לקופסה" לאיתור ויצירת בידול באמצעות תובנות
ממאגרי מידע איכותיים ועדכניים, נוכל וניתן להוציא מסקנות ותובנות עסקיות שיווקיות וניהוליות. ניתוח שוק ומיפוי
תחום חשוב ועיקרי מהווה כיום מרחב האתרים ואתרי הסחר באינטרנט והרשתות החברתיות. זהו עיקרו של
גם כאן בתחילת כל תהליך לבניה ואו עדכון אתר תדמיתי או בניית אתר מכירות און
תמיד חשוב לבצע מיפוי וניתוח שוק ומתחרים. חברות או גופים יצרניים המשווקים מוצר או שרות