המילון

כיצד חברות ועסקים נמנעים מקניבליזציה?

מדובר בסכנה שיווקית ואסטרטגית גדולה מאד. תוצאה שלילית של השקה או הרחבה לקו מוצרים קיים, שבה מכירות של מוצר או שרות חדש באות על חשבון המוצר או השרות הישן של אותה החברה וגורמת לו לאבד פלח שוק. הכוונה לתת מוצר שיכול להתפתח יותר על חשבון מוצרים ולקוחות קיימים בחברה ולא לצמוח על ידי נגיסה בפלחי שוק חדשים של המתחרים מבלי לפגוע במוצרים מובילים של החברה.

נווטו בעמוד​

עוד מונחים שאולי יעניינו אותך
Giveaway - מהם היתרונות בהפתעת לקוחות?
Email marketing כיצד עושים זאת נכון?
B2C – Business to Customer
B2B – Business to Business
SWOT היתרונות וכיצד עושים זאת נכון?
מהו תמהיל שיווקי נכון ולמה חובה לשים לב כשמוכרים מוצרים ושירותים באינטרנט?
מהי תוכנית שיווקית ראויה לנוכחות ברשת במאה ה- 21?
מהו תכנון אסטרטגי ככלי מקדים לבניית נוכחות באינטרנט וברשתות החברתיות?

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי הקמת חנות

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי עמוד נחיתה

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי קידום אורגני

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי בניית אתרים