המילון

מהו קמפיין באינטרנט וברשתות החברתיות?

ההסבר המילולי הוא – מערכה. מדובר בסדרת פעולות שיווקיות בזמן מוגדר, שנועדה למטרה עסקית מסוימת. השילוב בין הפעולות הוא שיוצר את האפקט המצטבר של הקמפיין. למשל קמפיין גיוס לקוחות עבור יצרן רכב חדש. הוא תמיד עשוי למתחיל בסרטון בטלוויזיה, דיוור ישיר ללקוחות קיימים באמצעות מיילים, יזמין את הלקוח להתנסות במוצר או לבצע נסיעת מבחן. הקמפיין באינטרנט וברשתות החברתיות יקבל חשיפה באמצעות מדיות אחרות כמו עיתונות יומית, שילוט חוצות, פרסום במגזינים לנשים, חסות תוכן בתכנית טלוויזיה, חלוקת קופונים ודברים אחרים.

נווטו בעמוד​

עוד מונחים שאולי יעניינו אותך
Giveaway - מהם היתרונות בהפתעת לקוחות?
Email marketing כיצד עושים זאת נכון?
B2C – Business to Customer
B2B – Business to Business
SWOT היתרונות וכיצד עושים זאת נכון?
מהו תמהיל שיווקי נכון ולמה חובה לשים לב כשמוכרים מוצרים ושירותים באינטרנט?
מהי תוכנית שיווקית ראויה לנוכחות ברשת במאה ה- 21?
מהו תכנון אסטרטגי ככלי מקדים לבניית נוכחות באינטרנט וברשתות החברתיות?

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי הקמת חנות

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי עמוד נחיתה

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי קידום אורגני

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי בניית אתרים