ההסבר המילולי הוא – מערכה. מדובר בסדרת פעולות שיווקיות בזמן מוגדר, שנועדה למטרה עסקית מסוימת. השילוב בין הפעולות הוא שיוצר את האפקט המצטבר של הקמפיין. למשל קמפיין גיוס לקוחות עבור יצרן רכב חדש. הוא תמיד עשוי למתחיל בסרטון בטלוויזיה, דיוור ישיר ללקוחות קיימים באמצעות מיילים, יזמין את הלקוח להתנסות במוצר או לבצע נסיעת מבחן. הקמפיין באינטרנט וברשתות החברתיות יקבל חשיפה באמצעות מדיות אחרות כמו עיתונות יומית, שילוט חוצות, פרסום במגזינים לנשים, חסות תוכן בתכנית טלוויזיה, חלוקת קופונים ודברים אחרים.