המילון

כיצד מאתרים שווקים חדשים לצמיחה?

זהו תהליך מובנה שאנו מובילים בתהליכי הייעוץ הארגוני – פיתוח עסקי ועדכון אסטרטגיות בשלבים של בניית אתר תדמיתי חדש או אתר מכירות און ליין. בתהליכים אנו מבצעים ניתוח וחלוקת השוק לחלקים מאובחנים של לקוחות בעלי צרכים דומים או התנהגות דומה. כל חלק יוכל לשמש כקהל מטרה, אליו ניתן לפנות באמצעות אסטרטגיה שיווקית נפרדת. בנוסף לכך חשוב לנסות ולזהות מגמות של שווקים חדשים ו/או מתעוררים, כחלק מתהליך הגדלת נתח שוק. בתהליך בודקים האם יש הצדקה כלכלית לפנייה עסקית מבודלת אליהם.

נווטו בעמוד​

עוד מונחים שאולי יעניינו אותך
Giveaway - מהם היתרונות בהפתעת לקוחות?
Email marketing כיצד עושים זאת נכון?
B2C – Business to Customer
B2B – Business to Business
SWOT היתרונות וכיצד עושים זאת נכון?
מהו תמהיל שיווקי נכון ולמה חובה לשים לב כשמוכרים מוצרים ושירותים באינטרנט?
מהי תוכנית שיווקית ראויה לנוכחות ברשת במאה ה- 21?
מהו תכנון אסטרטגי ככלי מקדים לבניית נוכחות באינטרנט וברשתות החברתיות?

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי הקמת חנות

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי עמוד נחיתה

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי קידום אורגני

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי בניית אתרים