המילון

הדרך לניהול מותג מקצועי באינטרנט וברשתות החברתיות?

תחום חשוב ועיקרי מהווה כיום מרחב האתרים ואתרי הסחר באינטרנט והרשתות החברתיות. זהו עיקרו של המאמץ הניהולי – השיווקי של סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בכל חברה. כמנהל המותג הוא למעשה המנהל העסקי והבעלים של השרות \ המוצר שבאחריותו – הוא אחראי מא' ועד ת' להצלחתו. כיום, גם חברות בסדרי גודל בינוני וקטן מחויבות להקפיד על ניהול נכון של המותג ברחבי הרשת ובעיקר ברשתות החברתיות, היה והן רוצות לצמוח ולהוות מתחרה משמעותי בשוק המטרה שלהן.

נווטו בעמוד​

עוד מונחים שאולי יעניינו אותך
Giveaway - מהם היתרונות בהפתעת לקוחות?
Email marketing כיצד עושים זאת נכון?
B2C – Business to Customer
B2B – Business to Business
SWOT היתרונות וכיצד עושים זאת נכון?
מהו תמהיל שיווקי נכון ולמה חובה לשים לב כשמוכרים מוצרים ושירותים באינטרנט?
מהי תוכנית שיווקית ראויה לנוכחות ברשת במאה ה- 21?
מהו תכנון אסטרטגי ככלי מקדים לבניית נוכחות באינטרנט וברשתות החברתיות?

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי הקמת חנות

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי עמוד נחיתה

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי קידום אורגני

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי בניית אתרים