המילון

ניתוח שוק – מי הם המתחרים העקיפים שלכם?

גם כאן בתחילת כל תהליך לבניה ואו עדכון אתר תדמיתי או בניית אתר מכירות און ליין, ניתוח שוק חייב למפות את המתחרים המשניים? העקיפים שלכם. הוא תמיד עונה על אותו צורך צרכני של מוצר או שרות שונה מהמוצר שלך, אך תחליפי עבור הלקוח. למשל: אופניים חשמליים, קורקינטים, הם בתחרות לאמצעי התחבורה המוכרים מהעבר, טוסטוסים, אופנועים כולם יחד מתחרים עקיפים לשוק המכוניות הקטנות שמתמודד עם בעיות עומס וחוסר בחנייה במרכזי הערים.

נווטו בעמוד​

עוד מונחים שאולי יעניינו אותך
Giveaway - מהם היתרונות בהפתעת לקוחות?
Email marketing כיצד עושים זאת נכון?
B2C – Business to Customer
B2B – Business to Business
SWOT היתרונות וכיצד עושים זאת נכון?
מהו תמהיל שיווקי נכון ולמה חובה לשים לב כשמוכרים מוצרים ושירותים באינטרנט?
מהי תוכנית שיווקית ראויה לנוכחות ברשת במאה ה- 21?
מהו תכנון אסטרטגי ככלי מקדים לבניית נוכחות באינטרנט וברשתות החברתיות?

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי הקמת חנות

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי עמוד נחיתה

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי קידום אורגני

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי בניית אתרים