המילון

מהו עיצוב ומיתוג אסטרטגי?

עיצוב ומיתוג אסטרטגי הוא תהליך יצירתי שמטרתו ליצור זהות ייחודית ומשכנעת למותג. הכוונה לחשיבה לא קונבנציונאלית, או "חשיבה מחוץ לקופסה", לאיתור ויצירת בידול באמצעות תובנות חדשות בתפיסת העולם של הפרט הבודד, הקבוצה והארגון. חלק מתהליך זה כולל עיצוב מחדש או עדכון של שירות או מוצר בצורה שתמשוך את הקהל המתאים ותבדל את המותג מהמתחרים.

לדוגמה, חברת "נייקי" ביצעה מהלך אסטרטגי במיתוג קו הנעליים שלה לנשים. כדי למשוך קהל נשי, הם לא רק שינו את העיצוב הגרפי של הנעליים, אלא גם התמקדו בקמפיינים שיווקיים שהדגישו נשים חזקות ומעצימות. באמצעות סרטונים, פרסומות, ותוכן ברשתות החברתיות, נייקי הצליחה ליצור הזדהות רגשית עמוקה עם הקהל הנשי והגדילה את נתח השוק שלה בקרב נשים.

דוגמאות

  1. Starbucks Reserve – כדי לפנות לקהל יוקרתי יותר, סטארבקס פתחה חנויות "Starbucks Reserve" המעוצבות בסגנון אלגנטי ומציעות חוויות קפה ייחודיות.
  2. Coca-Cola – באמצעות קמפיין "Share a Coke", החברה החליפה את הלוגו שלה בשמות פרטיים על הבקבוקים, מה שיצר חיבור אישי עם הצרכנים והגביר את המודעות למותג.
  3. Tesla – המיתוג של טסלה כולל עיצוב חדשני ודגש על קיימות, מה שמושך קהל צעיר וחדשני המחפש פתרונות תחבורה ירוקים וטכנולוגיה מתקדמת.

נווטו בעמוד​

עוד מונחים שאולי יעניינו אותך
Giveaway - מהם היתרונות בהפתעת לקוחות?
Email marketing כיצד עושים זאת נכון?
B2C – Business to Customer
B2B – Business to Business
SWOT היתרונות וכיצד עושים זאת נכון?
מהו תמהיל שיווקי נכון ולמה חובה לשים לב כשמוכרים מוצרים ושירותים באינטרנט?
מהי תוכנית שיווקית ראויה לנוכחות ברשת במאה ה- 21?
מהו תכנון אסטרטגי ככלי מקדים לבניית נוכחות באינטרנט וברשתות החברתיות?

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי הקמת חנות

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי עמוד נחיתה

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי קידום אורגני

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי בניית אתרים