ESP – Emotional Selling Proposition – כיצד יוצרים חוויות קניה מדהימות

הבידול שלנו בפן האמוציונלי. מהי החוויה של הלקוחות אצלי הגורמים להם להרגיש טוב יותר מאשר אצל המתחרים? למשל מותגים מנכסים לעצמם תכונות אנושיות. כמו למשל "הארץ" עיתון לאנשים חושבים.. או בירות שונות המציגות גברים חסונים, או בעבר חברות הסיגריות שניכסו לעצמם רגשות של הרפתקנות גברית. מנגד גם מותגי יוקרה למיניהם שנותנים הרגשה ללקוח שהוא שייך לרמה או קבוצה מאד אקסקלוסיבית מסוימת של אנשים.

עוד מונחים שאולי יעניינו אותך

מה זה פופ אפ?

פופ-אפ הוא חלונית קטנה שקופצת באתר שלנו ועוזרת להנעה לפעולה. השימוש העיקרי בפופ-אפים הוא להודיע על מבצעים באתר/להרשמה לניוזלטר ולהוביל גולשים באתר למיקומים אחרים באתר.
בעלי אתרים, משווקים באינטרנט ובעיקר עסקים המנהלים חנויות און ליין מבינים ויודעים כי "פופאפים" יכולים לעזור להם הרבה מעבר להרחבת רשימת התפוצה שלהם. הם מבינים כי "פופאפים" עשויים במקצועיות יכולים לעזור מאד בהגדלת רשימת תפוצה, איסוף לידים, קבלת טלפונים, הגדלת מכירות, שיפור הזרימה של הגולשים אל האתר והנעתם לבצע פעולה אקטיבית לבצע רכישות. מודעות "פופ אפ" יכולות להתאים לכל סוגי האתרים: אתרים שמציעים שירותים, אתרי תדמית, אתרי סחר ומכירות און ליין, בלוגים, פורטלים וגם בעבור דפי נחיתה.

מהו ניוזלטר?

זהו דיוור אלקטרוני שמהווה שיטה איכותית מאוד לצורך שיווק ופרסום עסקים. מדי פעם בפעם העסק שיוצר לו רשימת לקוחות פוטנציאלים, שולח להם מכתב אלקטרוני המכיל דיווח אודות מבצעים או מידע על העסק. ההתמקדות בקהל יעד והפניה האישית אליהם באמצעות מכתב אלקטרוני, מהווה כלי שיווק חזק מאוד לכל עסק.

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי הקמת חנות

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי עמוד נחיתה

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי קידום אורגני

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי בניית אתרים