המילון

Funnel" – המשפך" – כל התורה על רגל אחת

"המשפך", הינו הכלי החשוב ביותר להנעת לקוחות לבצע רכישות וקניות חוזרות. יש כל מיני גישות שונות לשלבים בו, אך אפשר לצמצמם את זה ל- 4 מרכזיים: המודעות בבסיס אחר כך הבחינה ובדיקת השיקולים לביצוע רכישה. השלב הבא הוא שלב הרכישה. השלב האחרון והחשוב פעמים יותר מתבטא ביכולת החברה להחזיר את הלקוחות לקניות חוזרות. האתר ואו חנות הסחר האינטרנטית חייבת להיבנות על פי המודל של "המשפך" כך שהגולש שהוא לקוח פוטנציאלי או לקוח חוזר ינוע בקלילות אל עבר "הפיה של המשפך" עד לביצוע רכישה חדשה או רכישה חוזרת.

נווטו בעמוד​

עוד מונחים שאולי יעניינו אותך
מהו ניוזלטר?
מהו הפיד?
הוכחה חברתית - Social Proof
מהו המושג הגנרי של SEO
מה זה פרסום ממומן PPC -Pay Per Click?
Omni-channel Management - מה זה ניהול רב ערוצי?
Marketplace - אתרי מכירה משותפים
ESP – Emotional Selling Proposition - כיצד יוצרים חוויות קניה מדהימות

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי הקמת חנות

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי עמוד נחיתה

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי קידום אורגני

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי בניית אתרים