המילון

ESP – Emotional Selling Proposition – כיצד יוצרים חוויות קניה מדהימות

הבידול שלנו בפן האמוציונלי. מהי החוויה של הלקוחות אצלי הגורמים להם להרגיש טוב יותר מאשר אצל המתחרים? למשל מותגים מנכסים לעצמם תכונות אנושיות. כמו למשל "הארץ" עיתון לאנשים חושבים.. או בירות שונות המציגות גברים חסונים, או בעבר חברות הסיגריות שניכסו לעצמם רגשות של הרפתקנות גברית. מנגד גם מותגי יוקרה למיניהם שנותנים הרגשה ללקוח שהוא שייך לרמה או קבוצה מאד אקסקלוסיבית מסוימת של אנשים.

נווטו בעמוד​

עוד מונחים שאולי יעניינו אותך
מהו ניוזלטר?
מהו הפיד?
הוכחה חברתית - Social Proof
מהו המושג הגנרי של SEO
מה זה פרסום ממומן PPC -Pay Per Click?
Omni-channel Management - מה זה ניהול רב ערוצי?
Marketplace - אתרי מכירה משותפים
Funnel" – המשפך" - כל התורה על רגל אחת

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי הקמת חנות

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי עמוד נחיתה

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי קידום אורגני

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי בניית אתרים