המילון

Omni-channel Management – מה זה ניהול רב ערוצי?

זהו אתגר חדש שהביא עימו העולם הסחר הדיגיטלי. לכן עלינו לשמור על האסטרטגיה השיווקית שלנו ועל חוויית המשתמש הרצויה ביותר ממקום אחד. הכוונה בכל הערוצים. לשמור על נראות שפה גרפית וערכי מותג זהים בכל אחד מהערוצים השונים. התיאום חשוב וכל שינוי חייב לבא לידי ביטוי בכולם, כדי שנשמור על ערכי המותג שלנו. דוגמאות לערוצים:השונים שמחויבים לשדר את אותם ערכי המותג הן בחנות אינטרנטית, באפליקציה, בדף פייסבוק, בערוץ טלגרם וכן בחנות פיזית כמובן.

נווטו בעמוד​

עוד מונחים שאולי יעניינו אותך
מהו ניוזלטר?
מהו הפיד?
הוכחה חברתית - Social Proof
מהו המושג הגנרי של SEO
מה זה פרסום ממומן PPC -Pay Per Click?
Marketplace - אתרי מכירה משותפים
Funnel" – המשפך" - כל התורה על רגל אחת
ESP – Emotional Selling Proposition - כיצד יוצרים חוויות קניה מדהימות

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי הקמת חנות

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי עמוד נחיתה

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי קידום אורגני

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי בניית אתרים