המילון

הוכחה חברתית – Social Proof

שימוש בידוענים או בתופעת "העדר" הינה תופעה פסיכולוגית מוכרת הגורמת לאנשים לאמץ דפוסי התנהגות ורכישה היה ונחשפים לדמויות מפתח שכבר רכשו מוצר או שירות. בתחום הקידום הממומן יש לגרום ללקוח שבדרך כלל נמצא בהתלבטות להאמין שרכישה היא הדבר הנכון, ושלא רק הוא עושה אותה. שימוש חכם בחוות דעת של מומחה בתחום, ביקורות של לקוחות קודמים, תמונות של לקוחות\ידוענים משתמשים במוצר ועוד עשויים לעזור מאד.

נווטו בעמוד​

עוד מונחים שאולי יעניינו אותך
מהו ניוזלטר?
מהו הפיד?
מהו המושג הגנרי של SEO
מה זה פרסום ממומן PPC -Pay Per Click?
Omni-channel Management - מה זה ניהול רב ערוצי?
Marketplace - אתרי מכירה משותפים
Funnel" – המשפך" - כל התורה על רגל אחת
ESP – Emotional Selling Proposition - כיצד יוצרים חוויות קניה מדהימות

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי הקמת חנות

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי עמוד נחיתה

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי קידום אורגני

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי בניית אתרים