נגיד שיש לכם חנות אינטרנטית און ליין משלכם, העליתם מוצרים ועיצבתם הכל בדיוק כמו שרציתם. עכשיו המשימה מתמקדת בציפייה שיכנסו לחנות ויקנו. אותה תנועה של מבקרים לאתר או לחנות און ליין, נקראת “טראפיק”. באפשרותכם לאמץ מספר דרכים להביא את אותו “טראפיק”, את אותם לקוחות וגולשים. ניתן להיעזר בקידום אורגני בקידום ממומן, או באמצעות שיתוף פעולה עם ידוענים. כל החוכמה מתמקדת בלהביא “טראפיק” איכותי, שיש סיכוי יותר מסביר שיתעניין במוצר וירכוש אותו. כמובן, עלינו לבנות את החנות או את האתר כך שתיווצר “מסע לקוח נעים וחיובי” שיגרום לאותם מבקרים “להמיר”, כלומר לבצע רכישה בחנות האינטרנטית שלנו.