זהו מושג המציג החלטה של לקוח להוספת מוצר לעגלת הקניות בחנות המסחר האינטרנטית, קיצור של Add To Cart. נמדד לרוב באחוזים מתוך כלל המבקרים בחנות, ומושווה לרוב לאחוז ההמרה, על מנת לזהות אם יש איזשהו גורם בתהליך התשלום שגורם לנטישת עגלה.
זהו מושג המציג החלטה של לקוח להוספת מוצר לעגלת הקניות בחנות המסחר האינטרנטית, קיצור של Add To Cart. נמדד לרוב באחוזים מתוך כלל המבקרים בחנות, ומושווה לרוב לאחוז ההמרה, על מנת לזהות אם יש איזשהו גורם בתהליך התשלום שגורם לנטישת עגלה.