כיצד הקריאטיביות ויצירתיות משפיעים על השורה הרווח?
בעת בניית אתר חדש? או עדכון אתר קיים או כניסה לעולמות המכירה הישרה באינטרנט לקריאטיביות
בעת בניית אתר חדש? או עדכון אתר קיים או כניסה לעולמות המכירה הישרה באינטרנט לקריאטיביות
מדובר בסכנה שיווקית ואסטרטגית גדולה מאד. תוצאה שלילית של השקה או הרחבה לקו מוצרים קיים,
ההסבר המילולי הוא – מערכה. מדובר בסדרת פעולות שיווקיות בזמן מוגדר, שנועדה למטרה עסקית מסוימת.
פיתוח עסקי מהווה ענף משנה בתוך עולם התוכן של המושג – שיווק. פיתוח עסקי מוגדר
זהו תהליך מובנה שאנו מובילים בתהליכי הייעוץ הארגוני – פיתוח עסקי ועדכון אסטרטגיות בשלבים של
תחום זה הינו חשוב ביותר ביכולת להתאים מוצר לשוק. אסטרטגיה לפילוח קהלי המטרה על פי
הכוונה לחשיבה לא קונבנציונאלית – חשיבה יצירתית ,"חשיבה מחוץ לקופסה" לאיתור ויצירת בידול באמצעות תובנות
ממאגרי מידע איכותיים ועדכניים, נוכל וניתן להוציא מסקנות ותובנות עסקיות שיווקיות וניהוליות. ניתוח שוק ומיפוי
תחום חשוב ועיקרי מהווה כיום מרחב האתרים ואתרי הסחר באינטרנט והרשתות החברתיות. זהו עיקרו של
גם כאן בתחילת כל תהליך לבניה ואו עדכון אתר תדמיתי או בניית אתר מכירות און