"המשפך", הינו הכלי החשוב ביותר להנעת לקוחות לבצע רכישות וקניות חוזרות. יש כל מיני גישות שונות לשלבים בו, אך אפשר לצמצמם את זה ל- 4 מרכזיים: המודעות בבסיס אחר כך הבחינה ובדיקת השיקולים לביצוע רכישה. השלב הבא הוא שלב הרכישה. השלב האחרון והחשוב פעמים יותר מתבטא ביכולת החברה להחזיר את הלקוחות לקניות חוזרות. האתר ואו חנות הסחר האינטרנטית חייבת להיבנות על פי המודל של "המשפך" כך שהגולש שהוא לקוח פוטנציאלי או לקוח חוזר ינוע בקלילות אל עבר "הפיה של המשפך" עד לביצוע רכישה חדשה או רכישה חוזרת.
מה זה פופ אפ?
פופ-אפ הוא חלונית קטנה שקופצת באתר שלנו ועוזרת להנעה לפעולה. השימוש העיקרי בפופ-אפים הוא להודיע על מבצעים באתר/להרשמה לניוזלטר ולהוביל גולשים באתר למיקומים אחרים באתר.
בעלי אתרים, משווקים באינטרנט ובעיקר עסקים המנהלים חנויות און ליין מבינים ויודעים כי "פופאפים" יכולים לעזור להם הרבה מעבר להרחבת רשימת התפוצה שלהם. הם מבינים כי "פופאפים" עשויים במקצועיות יכולים לעזור מאד בהגדלת רשימת תפוצה, איסוף לידים, קבלת טלפונים, הגדלת מכירות, שיפור הזרימה של הגולשים אל האתר והנעתם לבצע פעולה אקטיבית לבצע רכישות. מודעות "פופ אפ" יכולות להתאים לכל סוגי האתרים: אתרים שמציעים שירותים, אתרי תדמית, אתרי סחר ומכירות און ליין, בלוגים, פורטלים וגם בעבור דפי נחיתה.