מושג מקוצר של המילים הבאות: Search Engine Optimization . בעת בניית אתר חדש או חנות סחר און ליין יש חשיבות לבנייתם נכונה על פי הכללים של מנוע החיפוש של גוגל. אתר נכון שעבר אופטימיזציה תאפשר לו לקבל ציון גבוה משמעותית יותר מאתרים שלא עברו אופטימיזציה. התהליכים המקצועיים הנכונים גורמים לכך שהחנות האינטרנטית או האתר שלכם יקבל “ציון” גבוה ממנועי החיפוש. התוצאה – הוא יופיע , כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש. מדובר בתהליך שכולל בתוכו המון משתנים ודורש היכרות מעמיקה עם האלגוריתמים המשתנים של מנועי החיפוש. זהו לב ליבו של הקידום האורגני ששונה מהותית מקידום ממומן המשתמש בפרסומות ומודעות בתוך תוצאות החיפוש בגוגל.
מה זה פופ אפ?
פופ-אפ הוא חלונית קטנה שקופצת באתר שלנו ועוזרת להנעה לפעולה. השימוש העיקרי בפופ-אפים הוא להודיע על מבצעים באתר/להרשמה לניוזלטר ולהוביל גולשים באתר למיקומים אחרים באתר.
בעלי אתרים, משווקים באינטרנט ובעיקר עסקים המנהלים חנויות און ליין מבינים ויודעים כי "פופאפים" יכולים לעזור להם הרבה מעבר להרחבת רשימת התפוצה שלהם. הם מבינים כי "פופאפים" עשויים במקצועיות יכולים לעזור מאד בהגדלת רשימת תפוצה, איסוף לידים, קבלת טלפונים, הגדלת מכירות, שיפור הזרימה של הגולשים אל האתר והנעתם לבצע פעולה אקטיבית לבצע רכישות. מודעות "פופ אפ" יכולות להתאים לכל סוגי האתרים: אתרים שמציעים שירותים, אתרי תדמית, אתרי סחר ומכירות און ליין, בלוגים, פורטלים וגם בעבור דפי נחיתה.