המילון

למה מתכוונים כאשר משתמשים במושג נטישת עגלה (Cart Abandonment)

נכנסתם פעם לסופר, מילאתם את העגלה, ואז קיבלתם טלפון מהגן שהילד נפל, ומיד הלכתם לראות מה קרה איתו בגן? כלומר נטשתם את עגלת הקניות ולא השלמתם את התהליך. זאת אחת התופעות המוכרות בחנויות סחר דיגיטליות, היא הוספה של מוצרים לעגלה ואי השלמת הקניה. כיום, ישנן טקטיקות טובות למשוך חזרה קהל שנטש עגלה ולגרום להם להשלים את התהליך. לקוח נוטש עגלה – עדיין שווה לנו יותר מכל לקוח אנונימי. זאת מכיוון שאנחנו יודעים שהביע עניין במוצר מסוים.

נווטו בעמוד​

עוד מונחים שאולי יעניינו אותך
מהו ניוזלטר?
מהו הפיד?
הוכחה חברתית - Social Proof
מהו המושג הגנרי של SEO
מה זה פרסום ממומן PPC -Pay Per Click?
Omni-channel Management - מה זה ניהול רב ערוצי?
Marketplace - אתרי מכירה משותפים
Funnel" – המשפך" - כל התורה על רגל אחת

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי הקמת חנות

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי עמוד נחיתה

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי קידום אורגני

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי בניית אתרים