הכוונה היא לשיטת פרסום בפלטפורמות מסוימות בה המפרסם מחויב רק כאשר מישהו לחץ על המודעה. העלות לקליק משתנה ויכולה להיות בין 10 אג’ ליותר מ-120 ₪. זה תלוי פרמטרים כמו למשל: סוג הפלטפורמה, קהל היעד, הביקוש למיקום או למילות המפתח. אנו מאמינים בקידום באמצעות תוכן איכותי. קידום אורגני שלא מחייב תשלום בגין הקלקות ואו ניהול קמפיינים בגוגל וברשתות החברתיות שפעמים רבות הרבה פחות מביאים לתועלת.
מה זה פופ אפ?
פופ-אפ הוא חלונית קטנה שקופצת באתר שלנו ועוזרת להנעה לפעולה. השימוש העיקרי בפופ-אפים הוא להודיע על מבצעים באתר/להרשמה לניוזלטר ולהוביל גולשים באתר למיקומים אחרים באתר.
בעלי אתרים, משווקים באינטרנט ובעיקר עסקים המנהלים חנויות און ליין מבינים ויודעים כי "פופאפים" יכולים לעזור להם הרבה מעבר להרחבת רשימת התפוצה שלהם. הם מבינים כי "פופאפים" עשויים במקצועיות יכולים לעזור מאד בהגדלת רשימת תפוצה, איסוף לידים, קבלת טלפונים, הגדלת מכירות, שיפור הזרימה של הגולשים אל האתר והנעתם לבצע פעולה אקטיבית לבצע רכישות. מודעות "פופ אפ" יכולות להתאים לכל סוגי האתרים: אתרים שמציעים שירותים, אתרי תדמית, אתרי סחר ומכירות און ליין, בלוגים, פורטלים וגם בעבור דפי נחיתה.