מי המשתמשים – הלקוחות הכבדים? וכיצד מטפלים בהם נכון?
להגדיל את כמות "הלקוחות הכבדים" הינו החלום של כל יצרן או משווק. הם פלח הקהל
אנו כאן כדי לתת לכם כלים ומושגי יסוד בכל מה שקשור לעולם המושגים השולטים בעולמות האסטרטגיה והשיווק ברחבי הרשת. מושגים שיווקיים המתאימים לעולם בניית האתרים וחנויות למסחר און ליין ברשת האינטרנט. כיום המאבק על תשומת ליבו של הגולש הולכת ונעשית קשה במיוחד. התחרות הולכת וגוברת. חברות נלחמות על כל לקוח ולקוח בכל מקום ובכל ערוץ. הלקוחות הפכו למתוחכמים ולחסרי סבלנות וזמן. לכן יש חשיבות רבה לבניית אסטרטגיה שיווקית ועסקית למערכות המכירה הישירות ברשת האינטרנט. דאגתי לרכז בעבורכם את מושגי יסוד החשובים ביותר להבנה של עולמות האסטרטגיה והשיווק ברחבי הרשת וברשתות החברתיות.
להגדיל את כמות "הלקוחות הכבדים" הינו החלום של כל יצרן או משווק. הם פלח הקהל
מיתוג הינו תהליך שנועד למקד ולחזק את היתרונות והערכים של המוצר או השירות בעיני קהל
מיצוב, הוא האופן שבו כוחות השוק ולקוחות המותג הנצרך, ולקוחות פוטנציאלים אחרים שעדיין לא התנסו
מוצר + תג = מותג. המושג "מותג" הוא מכלול הרגשות והתחושות של קבוצת התייחסות מסוימת
טיפוח הלקוחות ושמירתם מחייבת חשיבה יצירתית וטיפול יוצא מהכלל בהיבטי השירות והתמיכה. מועדון לקוחות הוא
חשוב כי תכירו את שלוש השאלות האסטרטגיות המרכזיות המתמקדות תחת הכותרת "חשיבה אסטרטגית" הן: השאלה
עושים זאת במסגרת קמפיין שיווקי המציג יתרונות ייחודיים. באמצעות חיפוש והצגת מאפיינים בעלי ערך ויצירת
זאת סוג שח כרזת פרסומת המושתלת באתרי אינטרנט וברשתות החברתיות ומורכבת לרוב מטקסט ומקבצי תמונה
זאת הדרך ואו תוכנית הפעולה בה בוחר הארגון לנוע על מנת להשיג את מטרותיו העסקיות.
מהווה דרך חשובה לקידום מכירות של מוצר או מותג, בדרך שתגרום לאנשים להעביר את המסר