המילון

הכיצד מגיעים לשיפור המיצוב – העסקי באמצעות אתר ונוכחות ברשתות החברתיות?

מיצוב, הוא האופן שבו כוחות השוק ולקוחות המותג הנצרך, ולקוחות פוטנציאלים אחרים שעדיין לא התנסו ואו ביצעו רכישה, תופסים אותו בתודעתם: המפה התפיסתית, שציריה כוללים את הפרמטרים הרגשיים והתועלתיים העיקריים שלפיהם נמדד התחום. למשל: איכות השירות, המחיר, איכות המוצר ואו השירות וכיו"ב. רצוי למצב מוצרים ושירותים חדשים במקום בו אין יותר מידי מתחרים, לאתר תמיד "אוקיאנוסים כחולם" ובכך ליצור בידול ולהביא לכך שהלקוחות בפוטנציה של המותג יפתחו כלפיו רגשות.

נווטו בעמוד​

עוד מונחים שאולי יעניינו אותך
Giveaway - מהם היתרונות בהפתעת לקוחות?
Email marketing כיצד עושים זאת נכון?
B2C – Business to Customer
B2B – Business to Business
SWOT היתרונות וכיצד עושים זאת נכון?
מהו תמהיל שיווקי נכון ולמה חובה לשים לב כשמוכרים מוצרים ושירותים באינטרנט?
מהי תוכנית שיווקית ראויה לנוכחות ברשת במאה ה- 21?
מהו תכנון אסטרטגי ככלי מקדים לבניית נוכחות באינטרנט וברשתות החברתיות?

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי הקמת חנות

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי עמוד נחיתה

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי קידום אורגני

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי בניית אתרים