המילון

מי המשתמשים – הלקוחות הכבדים? וכיצד מטפלים בהם נכון?

להגדיל את כמות "הלקוחות הכבדים" הינו החלום של כל יצרן או משווק. הם פלח הקהל החשוב ביותר שמשתמש במוצר או בשירות בשיעור גבוה משמעותית מהממוצע. במוצרים רבים, מספר משתמשים לא גדול עשוי להיות אחראי על מרבית רכישות המוצר. במקרה כזה פיזור הסיכון אינו מיטבי עבור החברה, והיא נדרשת להשקיע מאמצי שיווק לא מבוטלים בשימור והגדלת קהל המשתמשים הכבדים, ובהרחבת הקהלים הנותרים כך שיגדלו גם כמות המשתמשים הבינוניים והקטנים.

נווטו בעמוד​

עוד מונחים שאולי יעניינו אותך
Giveaway - מהם היתרונות בהפתעת לקוחות?
Email marketing כיצד עושים זאת נכון?
B2C – Business to Customer
B2B – Business to Business
SWOT היתרונות וכיצד עושים זאת נכון?
מהו תמהיל שיווקי נכון ולמה חובה לשים לב כשמוכרים מוצרים ושירותים באינטרנט?
מהי תוכנית שיווקית ראויה לנוכחות ברשת במאה ה- 21?
מהו תכנון אסטרטגי ככלי מקדים לבניית נוכחות באינטרנט וברשתות החברתיות?

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי הקמת חנות

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי עמוד נחיתה

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי קידום אורגני

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי בניית אתרים