מה זה טריגר?
בעולם האינטרנט והאוטומציה, טריגר (Trigger) הוא אירוע או פעולה שמתחילים רצף פעולות אוטומטיות. אפשר לחשוב
קידום אורגני וקידום ממומן צריכים להיות בראש סדר העדיפויות שלכם אם יש לכם עסק. מה עדיף? בהבנתי הצנועה הקידום האורגני חשוב יותר. מנגד לא ניתן להתעלם מקידום ממומן במקומות ואצל הלקוחות הנכונים. לכן אנו תמיד ממליצים לא לשכוח כי התוכן תמיד יישאר "המלך" אבל צריך לבחון בקפידה חיזוקו באמצעות קידום וקמפיין ממומן. פרסום ממומן PPC? מתבצע באמצעות מודעות בתשלום הנקראות Google Ads. תוכלו להכיר כאן מושגי יסוד החשובים להבנה של עולמות הקידום השונים.
בעולם האינטרנט והאוטומציה, טריגר (Trigger) הוא אירוע או פעולה שמתחילים רצף פעולות אוטומטיות. אפשר לחשוב
פופ-אפ הוא חלונית קטנה שקופצת באתר שלנו ועוזרת להנעה לפעולה. השימוש העיקרי בפופ-אפים הוא להודיע
האפשרות להגיע לכל דף באתר האינטרנט או לכל אופציה המוצעת באתר בקלות ובנוחות. ניווט נוח
הטייטל הראשי (H1) הוא הכותרת של כל עמוד באתר, אשר תופיע בגוגל בעת חיפוש רלוונטי.
דירוג דפי האתר בהתאם לחשיבות הצגתם. היררכיה בתוכן האתר ובדפי האתר, מציגה לגוגל אתר מסודר,
קישורים המשולבים באתר האינטרנט, אשר מפנים את הגולש לאתרים חיצוניים. על אף שישנם לא מעט
הכוונה ל שיווק מוצרים וקידום מותגים באמצעות כלים ורשתות חברתיות, לינקדאין, פייסבוק, טיווטר, אינסטגרם ורבות
מהווה דרך חשובה לקידום מכירות של מוצר או מותג, בדרך שתגרום לאנשים להעביר את המסר
הנעה לפעולה הוא מונח הבא לתאר פעולה אקטיבית שמטרתה לגרום לגולש לבצע פעולה אקטיבית מסוימת.