ESP – Emotional Selling Proposition – כיצד יוצרים חוויות קניה מדהימות
הבידול שלנו בפן האמוציונלי. מהי החוויה של הלקוחות אצלי הגורמים להם להרגיש טוב יותר מאשר
אנו כאן כדי לתת לכם כלים ומושגי יסוד בכל מה שקשור לעולם עיצוב אתרים ובניית חנויות מסחר אונליין ברשת האינטרנט. כיום המאבק על תשומת ליבו של הגולש הולכת ונעשית קשה במיוחד. כולם חסרי סבלנות וזמן ולכן בניית אתר סחר און ליין שלא מעוצב נכון ואו לא בנוי על הפלטפורמה הנכונה שמגיבה מהר תגרום לכם בעלי העסק לגלות כי גולשים נוטשים מהר את האתר. הוא עשוי לעלות לאט מידי? הוא עשוי להיות קשה לניווט ואו התכנים לא מסודרים בצורה קלה לאיתור.
דאגתי לרכז בעבורכם את מושגי יסוד החשובים ביותר להבנה של עולם בנייה ועיצוב אתרים ואתרי סחר מורכבים. נכיר מה זה בכלל סליקה? איך מונעים הונאה ברשת האינטרנט? מה צריך כדי להפוך פעילות באתר אינטרנט לעסק רווחי? ריכזנו עבורכם מספר מושגי יסוד בנושא הסחר האינטרנטי ושל חנויות אונליין סליקה ומסחר אלקטרוני שיעזרו לכם להבין את סביבת המסחר האלקטרוני וסליקת כרטיסי אשראי ברשת.
הבידול שלנו בפן האמוציונלי. מהי החוויה של הלקוחות אצלי הגורמים להם להרגיש טוב יותר מאשר
זהו מודל מסחרי המבוסס על מודל שילוח שעיקרו הוא שהמוצר אינו עובר אצל בעל החנות,
נכון וחשוב כי גם אתם עשויים להיות קצת אובססיביים לנתון הזה, ובצדק. מדובר באחוז המבקרים
המילה האהובה עליכם. האמת על כל אחד המתעסק במסחר באינטרנט. הכוונה היא להמרה של מבקר
טקטיקת מכירה, הצעה של מוצרים “משלימים” או קשורים למוצר שאותו הלקוח עומד לקנות. דוגמא: הזמנתם
נכנסתם פעם לסופר, מילאתם את העגלה, ואז קיבלתם טלפון מהגן שהילד נפל, ומיד הלכתם לראות
אלה הן מספר פעולות אקטיביות הגורמות לגולשים לבצע פעולה כי היה וימתינו.. הם עשויים להפסיד.
זהו מושג המציג החלטה של לקוח להוספת מוצר לעגלת הקניות בחנות המסחר האינטרנטית, קיצור של
אין סודות כמוסים ושיטות נסתרות לפעילות מסחר אלקטרוני מצליחה. ישנם פשוט מספר של כללים ששילובם
חשוב להבין זאת. מדובר על תהליך בו מתבצעת עסקת כרטיס אשראי בבית עסק, שם נדרשת