הטייטל הראשי (H1) הוא הכותרת של כל עמוד באתר, אשר תופיע בגוגל בעת חיפוש רלוונטי. על אף שגוגל יכול להציג בעצמו טייטל אשר נמשך מתוך האתר, עדיף שאיש מקצוע העוסק בתחום הקידום יצור טייטל ייחודי לכל עמוד באתר. כאשר מגדירים טייטל יש להקפיד שלא לחרוג מ- 60 תווים, על מנת שהטייטל לא יחתך בגוגל. כמו כן, יש להקפיד על שילוב מילות המפתח ועדיף למקם אותן כמילים אשר פותחות את הטייטל. את שם העסק יש לשלב במילים אשר סוגרות את הטייטל ובין לבין יש צורך להשתמש במלל שיווקי איכותי אשר יניע את הגולש לפעולה.
מה זה פופ אפ?
פופ-אפ הוא חלונית קטנה שקופצת באתר שלנו ועוזרת להנעה לפעולה. השימוש העיקרי בפופ-אפים הוא להודיע על מבצעים באתר/להרשמה לניוזלטר ולהוביל גולשים באתר למיקומים אחרים באתר.
בעלי אתרים, משווקים באינטרנט ובעיקר עסקים המנהלים חנויות און ליין מבינים ויודעים כי "פופאפים" יכולים לעזור להם הרבה מעבר להרחבת רשימת התפוצה שלהם. הם מבינים כי "פופאפים" עשויים במקצועיות יכולים לעזור מאד בהגדלת רשימת תפוצה, איסוף לידים, קבלת טלפונים, הגדלת מכירות, שיפור הזרימה של הגולשים אל האתר והנעתם לבצע פעולה אקטיבית לבצע רכישות. מודעות "פופ אפ" יכולות להתאים לכל סוגי האתרים: אתרים שמציעים שירותים, אתרי תדמית, אתרי סחר ומכירות און ליין, בלוגים, פורטלים וגם בעבור דפי נחיתה.