ממאגרי מידע איכותיים ועדכניים, נוכל וניתן להוציא מסקנות ותובנות עסקיות שיווקיות וניהוליות. ניתוח שוק ומיפוי מתחרים סכנות והזדמנויות, מהווה כיום מקור ידע חשוב ומרכזי המסייע לגיבוש אסטרטגיה עסקית לחברות תאגידים ולעסקים גדולים וקטנים כאחד. נוכל להבין האם המוצר שאנו רוצים למכור הוא "הדבר הבא" ? נלמד כיצד לנצל באופן מיטבי את תקציב השיווק שלנו ולפנות ללקוחות המתאימים ביותר בזמן הנכון. תשובות נוספות שעשויות להינתן מניתוח שור מקצועי הן: מה סיכויי ההצלחה של המוצר בשווקים? מהו השוק הרלוונטי הראשון שאליו צריך להגיע על מנת להצליח? מה גודלו של השוק? מי הם המתחרים המרכזיים של המוצר שברצוננו למכור?
מה זה פופ אפ?
פופ-אפ הוא חלונית קטנה שקופצת באתר שלנו ועוזרת להנעה לפעולה. השימוש העיקרי בפופ-אפים הוא להודיע על מבצעים באתר/להרשמה לניוזלטר ולהוביל גולשים באתר למיקומים אחרים באתר.
בעלי אתרים, משווקים באינטרנט ובעיקר עסקים המנהלים חנויות און ליין מבינים ויודעים כי "פופאפים" יכולים לעזור להם הרבה מעבר להרחבת רשימת התפוצה שלהם. הם מבינים כי "פופאפים" עשויים במקצועיות יכולים לעזור מאד בהגדלת רשימת תפוצה, איסוף לידים, קבלת טלפונים, הגדלת מכירות, שיפור הזרימה של הגולשים אל האתר והנעתם לבצע פעולה אקטיבית לבצע רכישות. מודעות "פופ אפ" יכולות להתאים לכל סוגי האתרים: אתרים שמציעים שירותים, אתרי תדמית, אתרי סחר ומכירות און ליין, בלוגים, פורטלים וגם בעבור דפי נחיתה.