מי המשתמשים – הלקוחות הכבדים? וכיצד מטפלים בהם נכון?

להגדיל את כמות "הלקוחות הכבדים" הינו החלום של כל יצרן או משווק. הם פלח הקהל החשוב ביותר שמשתמש במוצר או בשירות בשיעור גבוה משמעותית מהממוצע. במוצרים רבים, מספר משתמשים לא גדול עשוי להיות אחראי על מרבית רכישות המוצר. במקרה כזה פיזור הסיכון אינו מיטבי עבור החברה, והיא נדרשת להשקיע מאמצי שיווק לא מבוטלים בשימור והגדלת קהל המשתמשים הכבדים, ובהרחבת הקהלים הנותרים כך שיגדלו גם כמות המשתמשים הבינוניים והקטנים.

עוד מונחים שאולי יעניינו אותך

מה זה פופ אפ?

פופ-אפ הוא חלונית קטנה שקופצת באתר שלנו ועוזרת להנעה לפעולה. השימוש העיקרי בפופ-אפים הוא להודיע על מבצעים באתר/להרשמה לניוזלטר ולהוביל גולשים באתר למיקומים אחרים באתר.
בעלי אתרים, משווקים באינטרנט ובעיקר עסקים המנהלים חנויות און ליין מבינים ויודעים כי "פופאפים" יכולים לעזור להם הרבה מעבר להרחבת רשימת התפוצה שלהם. הם מבינים כי "פופאפים" עשויים במקצועיות יכולים לעזור מאד בהגדלת רשימת תפוצה, איסוף לידים, קבלת טלפונים, הגדלת מכירות, שיפור הזרימה של הגולשים אל האתר והנעתם לבצע פעולה אקטיבית לבצע רכישות. מודעות "פופ אפ" יכולות להתאים לכל סוגי האתרים: אתרים שמציעים שירותים, אתרי תדמית, אתרי סחר ומכירות און ליין, בלוגים, פורטלים וגם בעבור דפי נחיתה.

מהו ניוזלטר?

זהו דיוור אלקטרוני שמהווה שיטה איכותית מאוד לצורך שיווק ופרסום עסקים. מדי פעם בפעם העסק שיוצר לו רשימת לקוחות פוטנציאלים, שולח להם מכתב אלקטרוני המכיל דיווח אודות מבצעים או מידע על העסק. ההתמקדות בקהל יעד והפניה האישית אליהם באמצעות מכתב אלקטרוני, מהווה כלי שיווק חזק מאוד לכל עסק.

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי הקמת חנות

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי עמוד נחיתה

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי קידום אורגני

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי בניית אתרים