ההסבר המילולי הוא – מערכה. מדובר בסדרת פעולות שיווקיות בזמן מוגדר, שנועדה למטרה עסקית מסוימת. השילוב בין הפעולות הוא שיוצר את האפקט המצטבר של הקמפיין. למשל קמפיין גיוס לקוחות עבור יצרן רכב חדש. הוא תמיד עשוי למתחיל בסרטון בטלוויזיה, דיוור ישיר ללקוחות קיימים באמצעות מיילים, יזמין את הלקוח להתנסות במוצר או לבצע נסיעת מבחן. הקמפיין באינטרנט וברשתות החברתיות יקבל חשיפה באמצעות מדיות אחרות כמו עיתונות יומית, שילוט חוצות, פרסום במגזינים לנשים, חסות תוכן בתכנית טלוויזיה, חלוקת קופונים ודברים אחרים.
מה זה פופ אפ?
פופ-אפ הוא חלונית קטנה שקופצת באתר שלנו ועוזרת להנעה לפעולה. השימוש העיקרי בפופ-אפים הוא להודיע על מבצעים באתר/להרשמה לניוזלטר ולהוביל גולשים באתר למיקומים אחרים באתר.
בעלי אתרים, משווקים באינטרנט ובעיקר עסקים המנהלים חנויות און ליין מבינים ויודעים כי "פופאפים" יכולים לעזור להם הרבה מעבר להרחבת רשימת התפוצה שלהם. הם מבינים כי "פופאפים" עשויים במקצועיות יכולים לעזור מאד בהגדלת רשימת תפוצה, איסוף לידים, קבלת טלפונים, הגדלת מכירות, שיפור הזרימה של הגולשים אל האתר והנעתם לבצע פעולה אקטיבית לבצע רכישות. מודעות "פופ אפ" יכולות להתאים לכל סוגי האתרים: אתרים שמציעים שירותים, אתרי תדמית, אתרי סחר ומכירות און ליין, בלוגים, פורטלים וגם בעבור דפי נחיתה.