מדובר בסכנה שיווקית ואסטרטגית גדולה מאד. תוצאה שלילית של השקה או הרחבה לקו מוצרים קיים, שבה מכירות של מוצר או שרות חדש באות על חשבון המוצר או השרות הישן של אותה החברה וגורמת לו לאבד פלח שוק. הכוונה לתת מוצר שיכול להתפתח יותר על חשבון מוצרים ולקוחות קיימים בחברה ולא לצמוח על ידי נגיסה בפלחי שוק חדשים של המתחרים מבלי לפגוע במוצרים מובילים של החברה.
מה זה פופ אפ?
פופ-אפ הוא חלונית קטנה שקופצת באתר שלנו ועוזרת להנעה לפעולה. השימוש העיקרי בפופ-אפים הוא להודיע על מבצעים באתר/להרשמה לניוזלטר ולהוביל גולשים באתר למיקומים אחרים באתר.
בעלי אתרים, משווקים באינטרנט ובעיקר עסקים המנהלים חנויות און ליין מבינים ויודעים כי "פופאפים" יכולים לעזור להם הרבה מעבר להרחבת רשימת התפוצה שלהם. הם מבינים כי "פופאפים" עשויים במקצועיות יכולים לעזור מאד בהגדלת רשימת תפוצה, איסוף לידים, קבלת טלפונים, הגדלת מכירות, שיפור הזרימה של הגולשים אל האתר והנעתם לבצע פעולה אקטיבית לבצע רכישות. מודעות "פופ אפ" יכולות להתאים לכל סוגי האתרים: אתרים שמציעים שירותים, אתרי תדמית, אתרי סחר ומכירות און ליין, בלוגים, פורטלים וגם בעבור דפי נחיתה.