חשוב כי תכירו את שלוש השאלות האסטרטגיות המרכזיות המתמקדות תחת הכותרת "חשיבה אסטרטגית" הן: השאלה הראשונה- היכן ברמה העסקית אנחנו נמצאים עכשיו? מה אנחנו יכולים לעשות היום בכדי לשפר את מצבנו עם המשאבים שיש לנו? השאלה השנייה – לאן אנחנו רוצים להגיע? מה היעדים שלנו? השלישית – איך עושים את זה? זה בעצם התחום של ה"מה". אלו 3 השאלות המנחות בקביעת חשיבה אסטרטגית עדכנית לעסקים.
מה זה פופ אפ?
פופ-אפ הוא חלונית קטנה שקופצת באתר שלנו ועוזרת להנעה לפעולה. השימוש העיקרי בפופ-אפים הוא להודיע על מבצעים באתר/להרשמה לניוזלטר ולהוביל גולשים באתר למיקומים אחרים באתר.
בעלי אתרים, משווקים באינטרנט ובעיקר עסקים המנהלים חנויות און ליין מבינים ויודעים כי "פופאפים" יכולים לעזור להם הרבה מעבר להרחבת רשימת התפוצה שלהם. הם מבינים כי "פופאפים" עשויים במקצועיות יכולים לעזור מאד בהגדלת רשימת תפוצה, איסוף לידים, קבלת טלפונים, הגדלת מכירות, שיפור הזרימה של הגולשים אל האתר והנעתם לבצע פעולה אקטיבית לבצע רכישות. מודעות "פופ אפ" יכולות להתאים לכל סוגי האתרים: אתרים שמציעים שירותים, אתרי תדמית, אתרי סחר ומכירות און ליין, בלוגים, פורטלים וגם בעבור דפי נחיתה.