רשימת מילים אשר בעל האתר מעוניין שכאשר יחפשו אותן במנועי החיפוש גוגל ואחרים ימקמו אותו גבוה ברשימת החיפוש. למשל מוסך ישתמש במילות מפתח הקשורות לתחום עיסוקו. רופא עיניים יעשה שימוש במילים אחרות. ככל שהפופולריות של מילת המפתח גבוהה דרך עיני המחפשים – כך יעלה הקושי של האתר שלכם להופיע במקום איכותי וגבוה. חובה ללמוד הכיצד להשתמש נכון בתוכן איכותי בתחילת בניית אתר תדמית או סחר און ליין לשם קידום מילות המפתח החשובות.
מה זה פופ אפ?
פופ-אפ הוא חלונית קטנה שקופצת באתר שלנו ועוזרת להנעה לפעולה. השימוש העיקרי בפופ-אפים הוא להודיע על מבצעים באתר/להרשמה לניוזלטר ולהוביל גולשים באתר למיקומים אחרים באתר.
בעלי אתרים, משווקים באינטרנט ובעיקר עסקים המנהלים חנויות און ליין מבינים ויודעים כי "פופאפים" יכולים לעזור להם הרבה מעבר להרחבת רשימת התפוצה שלהם. הם מבינים כי "פופאפים" עשויים במקצועיות יכולים לעזור מאד בהגדלת רשימת תפוצה, איסוף לידים, קבלת טלפונים, הגדלת מכירות, שיפור הזרימה של הגולשים אל האתר והנעתם לבצע פעולה אקטיבית לבצע רכישות. מודעות "פופ אפ" יכולות להתאים לכל סוגי האתרים: אתרים שמציעים שירותים, אתרי תדמית, אתרי סחר ומכירות און ליין, בלוגים, פורטלים וגם בעבור דפי נחיתה.