הכוונה לכל אותם משתמשים המהווים את הנסיינים הראשונים המאמצים טכנולוגיה חדשה. אוכלוסייה קטנה של צרכנים המקדימים להתנסות בכל שרות או מוצר חדש. רובם יהיו אנשים צעירים, משכילים ופתוחים יותר באופיים, והם גם נחשבים למובילי דעה בסביבתם, ולכן יהיו מחוזרים על ידי אלה שרוצים להביא את המוצר לכלל הציבור. אברט רוג'רס הינו הראשון שהשתמש בביטוי במודל מחזור החיים של אימוץ טכנולוגיה שיצר כסוציולוג.
מה זה פופ אפ?
פופ-אפ הוא חלונית קטנה שקופצת באתר שלנו ועוזרת להנעה לפעולה. השימוש העיקרי בפופ-אפים הוא להודיע על מבצעים באתר/להרשמה לניוזלטר ולהוביל גולשים באתר למיקומים אחרים באתר.
בעלי אתרים, משווקים באינטרנט ובעיקר עסקים המנהלים חנויות און ליין מבינים ויודעים כי "פופאפים" יכולים לעזור להם הרבה מעבר להרחבת רשימת התפוצה שלהם. הם מבינים כי "פופאפים" עשויים במקצועיות יכולים לעזור מאד בהגדלת רשימת תפוצה, איסוף לידים, קבלת טלפונים, הגדלת מכירות, שיפור הזרימה של הגולשים אל האתר והנעתם לבצע פעולה אקטיבית לבצע רכישות. מודעות "פופ אפ" יכולות להתאים לכל סוגי האתרים: אתרים שמציעים שירותים, אתרי תדמית, אתרי סחר ומכירות און ליין, בלוגים, פורטלים וגם בעבור דפי נחיתה.