כאן הכוונה לנקודת המגע הראשוני בין המחפש לאתר. הכוונה לכלל התהליכים שבאמצעותם גולש מעביר פקודות או מידע באמצעות מכונה או גם קלט למכונה או מחשב כאשר מדובר בגלישה באתר. כיום בתהליכי בניית אתרים עדכניים ומקצועיים נוטים להשתמש באיקונים- צלמיות או באמצעות בניית ממשק משתמש נוח ומזמין לפעולה. אנשים מעדיפים פשטות ונוחות ומצפים כי בלחיצת כפתור אחת יגיעו למידע שחיפשו.
מה זה פופ אפ?
פופ-אפ הוא חלונית קטנה שקופצת באתר שלנו ועוזרת להנעה לפעולה. השימוש העיקרי בפופ-אפים הוא להודיע על מבצעים באתר/להרשמה לניוזלטר ולהוביל גולשים באתר למיקומים אחרים באתר.
בעלי אתרים, משווקים באינטרנט ובעיקר עסקים המנהלים חנויות און ליין מבינים ויודעים כי "פופאפים" יכולים לעזור להם הרבה מעבר להרחבת רשימת התפוצה שלהם. הם מבינים כי "פופאפים" עשויים במקצועיות יכולים לעזור מאד בהגדלת רשימת תפוצה, איסוף לידים, קבלת טלפונים, הגדלת מכירות, שיפור הזרימה של הגולשים אל האתר והנעתם לבצע פעולה אקטיבית לבצע רכישות. מודעות "פופ אפ" יכולות להתאים לכל סוגי האתרים: אתרים שמציעים שירותים, אתרי תדמית, אתרי סחר ומכירות און ליין, בלוגים, פורטלים וגם בעבור דפי נחיתה.