עושים זאת במסגרת קמפיין שיווקי המציג יתרונות ייחודיים. באמצעות חיפוש והצגת מאפיינים בעלי ערך ויצירת שוני בין מה שהאדם הפרטי, העסק, השרות, או המותג מציעים לבין התמורה שהמתחרים מציעים. להיות שונה ומיוחד זו ייחודיות עסקית ושיווקית חשובה ביותר האמורה לעזור מול המתחרים והשוק. היא חייבת להתבטא במאפייני המוצר, קהל המטרה, אופן המכירה או דרך הפניה הספציפית ללקוח ולכלל השוק.
מה זה פופ אפ?
פופ-אפ הוא חלונית קטנה שקופצת באתר שלנו ועוזרת להנעה לפעולה. השימוש העיקרי בפופ-אפים הוא להודיע על מבצעים באתר/להרשמה לניוזלטר ולהוביל גולשים באתר למיקומים אחרים באתר.
בעלי אתרים, משווקים באינטרנט ובעיקר עסקים המנהלים חנויות און ליין מבינים ויודעים כי "פופאפים" יכולים לעזור להם הרבה מעבר להרחבת רשימת התפוצה שלהם. הם מבינים כי "פופאפים" עשויים במקצועיות יכולים לעזור מאד בהגדלת רשימת תפוצה, איסוף לידים, קבלת טלפונים, הגדלת מכירות, שיפור הזרימה של הגולשים אל האתר והנעתם לבצע פעולה אקטיבית לבצע רכישות. מודעות "פופ אפ" יכולות להתאים לכל סוגי האתרים: אתרים שמציעים שירותים, אתרי תדמית, אתרי סחר ומכירות און ליין, בלוגים, פורטלים וגם בעבור דפי נחיתה.