כולנו אוהבים להיות מופתעים. לקבל מתנות לא צפויות. זאת שיטה פשוטה ליישום המעניקה שי, פרס או מתנה שנותנים ללקוח למטרות קידום מכירות או פרסום. אנו ממליצים לשלב "מתנות" בתוך האתר שאנו בונים, כך שיגרמו לגולשים להרגיש "רצויים". הזדמנויות נפוצות למתן שי יכולות להיות חלוקת שי צנוע בתערוכה או כנס מקצועי? או מתן שי בעת קניית מוצר, או הרשמה לקבלת דיוור ומידע שיווקי. השיטה הזאת היה ועשויה נכון – המשפרת את הקשר הרגשי של המקבל למוצר.
מה זה פופ אפ?
פופ-אפ הוא חלונית קטנה שקופצת באתר שלנו ועוזרת להנעה לפעולה. השימוש העיקרי בפופ-אפים הוא להודיע על מבצעים באתר/להרשמה לניוזלטר ולהוביל גולשים באתר למיקומים אחרים באתר.
בעלי אתרים, משווקים באינטרנט ובעיקר עסקים המנהלים חנויות און ליין מבינים ויודעים כי "פופאפים" יכולים לעזור להם הרבה מעבר להרחבת רשימת התפוצה שלהם. הם מבינים כי "פופאפים" עשויים במקצועיות יכולים לעזור מאד בהגדלת רשימת תפוצה, איסוף לידים, קבלת טלפונים, הגדלת מכירות, שיפור הזרימה של הגולשים אל האתר והנעתם לבצע פעולה אקטיבית לבצע רכישות. מודעות "פופ אפ" יכולות להתאים לכל סוגי האתרים: אתרים שמציעים שירותים, אתרי תדמית, אתרי סחר ומכירות און ליין, בלוגים, פורטלים וגם בעבור דפי נחיתה.