מהו Traffic?

נגיד שיש לכם חנות אינטרנטית און ליין משלכם, העליתם מוצרים ועיצבתם הכל בדיוק כמו שרציתם. עכשיו המשימה מתמקדת בציפייה שיכנסו לחנות ויקנו. אותה תנועה של מבקרים לאתר או לחנות און ליין, נקראת “טראפיק”. באפשרותכם לאמץ מספר דרכים להביא את אותו “טראפיק”, את אותם לקוחות וגולשים. ניתן להיעזר בקידום אורגני בקידום ממומן, או באמצעות שיתוף פעולה עם ידוענים. כל החוכמה מתמקדת בלהביא “טראפיק” איכותי, שיש סיכוי יותר מסביר שיתעניין במוצר וירכוש אותו. כמובן, עלינו לבנות את החנות או את האתר כך שתיווצר “מסע לקוח נעים וחיובי” שיגרום לאותם מבקרים “להמיר”, כלומר לבצע רכישה בחנות האינטרנטית שלנו.

עוד מונחים שאולי יעניינו אותך

הסודות לקידום אתרים בגוגל: איך להפוך את האתר שלך לכוכב SEO!

בעידן הדיגיטלי, קידום אתרים (SEO) הוא אחד הכלים החשובים ביותר להצלחת העסק שלך באינטרנט. SEO לא רק משפר את הנראות שלך במנועי החיפוש, אלא גם תורם לשיפור חווית המשתמש, נגישות האתר ואפילו יכול לחסוך כסף על קידום ממומן. במאמר זה נסקור את הכלים והשיטות המובילות לקידום האתר שלך בגוגל, ונראה איך הם יכולים לסייע לך להוביל את התחרות.

כך תעצבו אתר שמתאים לכל מכשיר: המדריך המלא לעיצוב רספונסיבי!

בעידן שבו הגלישה באינטרנט מתבצעת דרך מגוון רחב של מכשירים, החל ממחשבים נייחים ועד לסמארטפונים וטאבלטים, עיצוב רספונסיבי הפך להיות הכרחי לכל אתר. עיצוב רספונסיבי מבטיח שהאתר שלכם ייראה ויתפקד מצוין בכל מכשיר, ובכך משפר את חווית המשתמש ומעלה את שביעות הרצון של הגולשים. במאמר הזה נבחן את היתרונות של עיצוב רספונסיבי, נציג כלים שיעזרו לכם בפיתוח רספונסיבי, ונדגים איך אתרים מובילים מיישמים אותו בהצלחה.

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי הקמת חנות

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי עמוד נחיתה

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי קידום אורגני

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי בניית אתרים