נגיד שיש לכם חנות אינטרנטית און ליין משלכם, העליתם מוצרים ועיצבתם הכל בדיוק כמו שרציתם. עכשיו המשימה מתמקדת בציפייה שיכנסו לחנות ויקנו. אותה תנועה של מבקרים לאתר או לחנות און ליין, נקראת “טראפיק”. באפשרותכם לאמץ מספר דרכים להביא את אותו “טראפיק”, את אותם לקוחות וגולשים. ניתן להיעזר בקידום אורגני בקידום ממומן, או באמצעות שיתוף פעולה עם ידוענים. כל החוכמה מתמקדת בלהביא “טראפיק” איכותי, שיש סיכוי יותר מסביר שיתעניין במוצר וירכוש אותו. כמובן, עלינו לבנות את החנות או את האתר כך שתיווצר “מסע לקוח נעים וחיובי” שיגרום לאותם מבקרים “להמיר”, כלומר לבצע רכישה בחנות האינטרנטית שלנו.
מה זה פופ אפ?
פופ-אפ הוא חלונית קטנה שקופצת באתר שלנו ועוזרת להנעה לפעולה. השימוש העיקרי בפופ-אפים הוא להודיע על מבצעים באתר/להרשמה לניוזלטר ולהוביל גולשים באתר למיקומים אחרים באתר.
בעלי אתרים, משווקים באינטרנט ובעיקר עסקים המנהלים חנויות און ליין מבינים ויודעים כי "פופאפים" יכולים לעזור להם הרבה מעבר להרחבת רשימת התפוצה שלהם. הם מבינים כי "פופאפים" עשויים במקצועיות יכולים לעזור מאד בהגדלת רשימת תפוצה, איסוף לידים, קבלת טלפונים, הגדלת מכירות, שיפור הזרימה של הגולשים אל האתר והנעתם לבצע פעולה אקטיבית לבצע רכישות. מודעות "פופ אפ" יכולות להתאים לכל סוגי האתרים: אתרים שמציעים שירותים, אתרי תדמית, אתרי סחר ומכירות און ליין, בלוגים, פורטלים וגם בעבור דפי נחיתה.