למה מתכוונים כאשר משתמשים במושג נטישת עגלה (Cart Abandonment)

נכנסתם פעם לסופר, מילאתם את העגלה, ואז קיבלתם טלפון מהגן שהילד נפל, ומיד הלכתם לראות מה קרה איתו בגן? כלומר נטשתם את עגלת הקניות ולא השלמתם את התהליך. זאת אחת התופעות המוכרות בחנויות סחר דיגיטליות, היא הוספה של מוצרים לעגלה ואי השלמת הקניה. כיום, ישנן טקטיקות טובות למשוך חזרה קהל שנטש עגלה ולגרום להם להשלים את התהליך. לקוח נוטש עגלה – עדיין שווה לנו יותר מכל לקוח אנונימי. זאת מכיוון שאנחנו יודעים שהביע עניין במוצר מסוים.

עוד מונחים שאולי יעניינו אותך

הסודות לקידום אתרים בגוגל: איך להפוך את האתר שלך לכוכב SEO!

בעידן הדיגיטלי, קידום אתרים (SEO) הוא אחד הכלים החשובים ביותר להצלחת העסק שלך באינטרנט. SEO לא רק משפר את הנראות שלך במנועי החיפוש, אלא גם תורם לשיפור חווית המשתמש, נגישות האתר ואפילו יכול לחסוך כסף על קידום ממומן. במאמר זה נסקור את הכלים והשיטות המובילות לקידום האתר שלך בגוגל, ונראה איך הם יכולים לסייע לך להוביל את התחרות.

כך תעצבו אתר שמתאים לכל מכשיר: המדריך המלא לעיצוב רספונסיבי!

בעידן שבו הגלישה באינטרנט מתבצעת דרך מגוון רחב של מכשירים, החל ממחשבים נייחים ועד לסמארטפונים וטאבלטים, עיצוב רספונסיבי הפך להיות הכרחי לכל אתר. עיצוב רספונסיבי מבטיח שהאתר שלכם ייראה ויתפקד מצוין בכל מכשיר, ובכך משפר את חווית המשתמש ומעלה את שביעות הרצון של הגולשים. במאמר הזה נבחן את היתרונות של עיצוב רספונסיבי, נציג כלים שיעזרו לכם בפיתוח רספונסיבי, ונדגים איך אתרים מובילים מיישמים אותו בהצלחה.

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי הקמת חנות

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי עמוד נחיתה

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי קידום אורגני

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי בניית אתרים