נכנסתם פעם לסופר, מילאתם את העגלה, ואז קיבלתם טלפון מהגן שהילד נפל, ומיד הלכתם לראות מה קרה איתו בגן? כלומר נטשתם את עגלת הקניות ולא השלמתם את התהליך. זאת אחת התופעות המוכרות בחנויות סחר דיגיטליות, היא הוספה של מוצרים לעגלה ואי השלמת הקניה. כיום, ישנן טקטיקות טובות למשוך חזרה קהל שנטש עגלה ולגרום להם להשלים את התהליך. לקוח נוטש עגלה – עדיין שווה לנו יותר מכל לקוח אנונימי. זאת מכיוון שאנחנו יודעים שהביע עניין במוצר מסוים.
מה זה פופ אפ?
פופ-אפ הוא חלונית קטנה שקופצת באתר שלנו ועוזרת להנעה לפעולה. השימוש העיקרי בפופ-אפים הוא להודיע על מבצעים באתר/להרשמה לניוזלטר ולהוביל גולשים באתר למיקומים אחרים באתר.
בעלי אתרים, משווקים באינטרנט ובעיקר עסקים המנהלים חנויות און ליין מבינים ויודעים כי "פופאפים" יכולים לעזור להם הרבה מעבר להרחבת רשימת התפוצה שלהם. הם מבינים כי "פופאפים" עשויים במקצועיות יכולים לעזור מאד בהגדלת רשימת תפוצה, איסוף לידים, קבלת טלפונים, הגדלת מכירות, שיפור הזרימה של הגולשים אל האתר והנעתם לבצע פעולה אקטיבית לבצע רכישות. מודעות "פופ אפ" יכולות להתאים לכל סוגי האתרים: אתרים שמציעים שירותים, אתרי תדמית, אתרי סחר ומכירות און ליין, בלוגים, פורטלים וגם בעבור דפי נחיתה.