זאת סוג שח כרזת פרסומת המושתלת באתרי אינטרנט וברשתות החברתיות ומורכבת לרוב מטקסט ומקבצי תמונה או אמצעי מולטימדיה אחרים כמו אנימציה, קול ווידאו. הבאנר עשוי וחייב להעביר את המסר המלא בפני עצמו, או למשוך את הגולש להקליק ולעבור ל'עמוד נחיתה' באתר המפרסם. באנרים תמיד נמדדים בשני פרמטרים הראשון – כמות החשיפות שהבאנר קיבל והשני – מספר הגולשים שהקליקו עליו.
מה זה פופ אפ?
פופ-אפ הוא חלונית קטנה שקופצת באתר שלנו ועוזרת להנעה לפעולה. השימוש העיקרי בפופ-אפים הוא להודיע על מבצעים באתר/להרשמה לניוזלטר ולהוביל גולשים באתר למיקומים אחרים באתר.
בעלי אתרים, משווקים באינטרנט ובעיקר עסקים המנהלים חנויות און ליין מבינים ויודעים כי "פופאפים" יכולים לעזור להם הרבה מעבר להרחבת רשימת התפוצה שלהם. הם מבינים כי "פופאפים" עשויים במקצועיות יכולים לעזור מאד בהגדלת רשימת תפוצה, איסוף לידים, קבלת טלפונים, הגדלת מכירות, שיפור הזרימה של הגולשים אל האתר והנעתם לבצע פעולה אקטיבית לבצע רכישות. מודעות "פופ אפ" יכולות להתאים לכל סוגי האתרים: אתרים שמציעים שירותים, אתרי תדמית, אתרי סחר ומכירות און ליין, בלוגים, פורטלים וגם בעבור דפי נחיתה.