גם כאן בתחילת כל תהליך לבניה ואו עדכון אתר תדמיתי או בניית אתר מכירות און ליין, ניתוח שוק חייב למפות את המתחרים המשניים? העקיפים שלכם. הוא תמיד עונה על אותו צורך צרכני של מוצר או שרות שונה מהמוצר שלך, אך תחליפי עבור הלקוח. למשל: אופניים חשמליים, קורקינטים, הם בתחרות לאמצעי התחבורה המוכרים מהעבר, טוסטוסים, אופנועים כולם יחד מתחרים עקיפים לשוק המכוניות הקטנות שמתמודד עם בעיות עומס וחוסר בחנייה במרכזי הערים.
מה זה פופ אפ?
פופ-אפ הוא חלונית קטנה שקופצת באתר שלנו ועוזרת להנעה לפעולה. השימוש העיקרי בפופ-אפים הוא להודיע על מבצעים באתר/להרשמה לניוזלטר ולהוביל גולשים באתר למיקומים אחרים באתר.
בעלי אתרים, משווקים באינטרנט ובעיקר עסקים המנהלים חנויות און ליין מבינים ויודעים כי "פופאפים" יכולים לעזור להם הרבה מעבר להרחבת רשימת התפוצה שלהם. הם מבינים כי "פופאפים" עשויים במקצועיות יכולים לעזור מאד בהגדלת רשימת תפוצה, איסוף לידים, קבלת טלפונים, הגדלת מכירות, שיפור הזרימה של הגולשים אל האתר והנעתם לבצע פעולה אקטיבית לבצע רכישות. מודעות "פופ אפ" יכולות להתאים לכל סוגי האתרים: אתרים שמציעים שירותים, אתרי תדמית, אתרי סחר ומכירות און ליין, בלוגים, פורטלים וגם בעבור דפי נחיתה.