יישור כפתור "הוספה לסל" לתחתית קונטיינר המוצר

ברוב החנויות שאני בונה אני משתמשת בתבנית astra שהיא תבנית מצויינת ונותנת לי מענה לרוב הפיצ'רים המבוקשים, אך למרות שהיא מלאה בפיצ'רים ותומכת בהרבה דברים – יישור הכפתור לתחתית הקונטיינר עדיין לא מבוצע בא ע"י הגדרה פשוטה.

למה שנרצה ליישר?

מאוד פשוט, המראה האחיד תורם להרגשה שאנו קונים מחנות שמכבדת את עצמה. לא לכל בעלי החנויות יש אפשרות לעבור על התמונות שלהם ולהתאים אותם בדיוק לאותו הגובה ולא לכל בעלי החנויות יש אפשרות לוודא שהכותרת של המוצר תופסת בדיוק שורה או בדיוק 2 שורות.
וככה נגיע הרבה פעמים למראה כזה:

אז איך מיישרים?

אם אתם משתמשים באסטרה תוכלו לקחת את הקוד הבא ולזרוק אותו לתוך קובץ הCSS שלכם:

.ast-product-gallery-layout-horizontal{
	min-height: 520px !important;
	justify-content: space-between !important;
  flex-direction: column !important;
  display: flex !important;
}
.ast-product-gallery-layout-horizontal .add_to_cart_button{
  display: flex-end !important;
	bottom: 5px !important;
}

איך יראה הקוד בווקומרס רגיל ללא astra

בדוגמא השתמשתי בתבנית hello של אלמנטור

.product {
	min-height: 450px !important;
	justify-content: space-between !important;
  flex-direction: column !important;
  display: flex !important;
}
.product l .add_to_cart_button{
  display: flex-end !important;
	bottom: 5px !important;
}

איך נראית החנות לאחר היישור:

על מה דיברנו..

רוצים לקבל עדכונים לגבי פוסטים חדשים?

אולי יעניין אותך גם...

מה זה פופ אפ?

פופ-אפ הוא חלונית קטנה שקופצת באתר שלנו ועוזרת להנעה לפעולה. השימוש העיקרי בפופ-אפים הוא להודיע על מבצעים באתר/להרשמה לניוזלטר ולהוביל גולשים באתר למיקומים אחרים באתר.
בעלי אתרים, משווקים באינטרנט ובעיקר עסקים המנהלים חנויות און ליין מבינים ויודעים כי "פופאפים" יכולים לעזור להם הרבה מעבר להרחבת רשימת התפוצה שלהם. הם מבינים כי "פופאפים" עשויים במקצועיות יכולים לעזור מאד בהגדלת רשימת תפוצה, איסוף לידים, קבלת טלפונים, הגדלת מכירות, שיפור הזרימה של הגולשים אל האתר והנעתם לבצע פעולה אקטיבית לבצע רכישות. מודעות "פופ אפ" יכולות להתאים לכל סוגי האתרים: אתרים שמציעים שירותים, אתרי תדמית, אתרי סחר ומכירות און ליין, בלוגים, פורטלים וגם בעבור דפי נחיתה.

מהו ניוזלטר?

זהו דיוור אלקטרוני שמהווה שיטה איכותית מאוד לצורך שיווק ופרסום עסקים. מדי פעם בפעם העסק שיוצר לו רשימת לקוחות פוטנציאלים, שולח להם מכתב אלקטרוני המכיל דיווח אודות מבצעים או מידע על העסק. ההתמקדות בקהל יעד והפניה האישית אליהם באמצעות מכתב אלקטרוני, מהווה כלי שיווק חזק מאוד לכל עסק.

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי הקמת חנות

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי עמוד נחיתה

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי קידום אורגני

תשאירו שם וטלפון
אחזור אליכם לגבי בניית אתרים